De ce nu apar majoritatea companiilor in mass media (si cum poti corecta asta)?

Continut digital care iti creste vanzarile

De ce nu apar majoritatea companiilor in mass media (si cum poti corecta asta)?

In Romania sunt multe companii care au produse sau servicii unice, povesti extraordinare, deschidere si dorinta de a se conecta cu publicul, insa nu se scrie deloc sau extrem de putin despre ele.

Asadar, unde este problema? De ce nu reusesc aceste companii sa atraga atentia jurnalistilor?
Totul porneste de la abordarea de marketing. In general, companiile se axeaza pe 2 directii mari atunci cand isi creioneaza strategia de marketing: media detinuta si media platita.

Media detinuta, adica propriile canale, se refera la website-ul propriu, blog-ul sau conturile de pe retelele sociale: Facebook, Instagram, etc.

Media platita include orice forma de publicitate, de la reclame pe Facebook sau pay per click pana la articole platite sau sponsorizari.

Majoritatea companiilor se descurca bine cand vine vorba despre aceste doua directii, insa o ignora pe cea de-a treia, adica media castigata. Iar o strategie de marketing de succes trebuie sa echilibreze corect ponderea dintre cele trei, pentru a avea impact si rezultate.

Media castigata se refera la aparitiile in presa, la televiziune, interviuri, review-uri si cam tot ceea ce spun altii despre afacere, de fapt. De aceea este ignorata de multe ori, deoarece este mai greu de controlat si pare dificil sa ii convingi pe altii sa vorbeasca frumos despre business-ul tau, mai ales daca vorbim despre publicatii nationale, cu grad de incredere ridicat.

Insa tocmai aici se afla cea mai importanta sansa de a castiga notorietate si incredere in randul publicului tinta si de a te pozitiona ca lider in domeniul tau de expertiza.

Cum poti corecta asta? Iata 3 pasi pe care ii poti urma incepand chiar de astazi. 

  1. Analizeaza ce surse de informare folosesc clientii tai, in ce publicatii au incredere. Documenteaza-te despre genul de subiecte abordate de televiziunile sau publicatiile respective 

 2. Fa o lista cu subiecte relevante despre afacerea ta care crezi ca s-ar potrivi. Incearca sa introduci informatii noi, statistici relevante despre domeniu, povesti inedite.

 3. Contacteaza jurnalistii si propune-le subiectele tale. Ai grija sa pregatesti si imagini relevante. Daca vrei sa faci un material video, include si persoanele care vor vorbi in fata camerei, ce poate fi filmat si unde.

Odata ce povestea ta va deveni cunoscuta, oamenii vor capata incredere in tine si in afacerea ta, iar asta iti va aduce notorietate si prosperitate.

Daca ai nevoie de indrumare, scrie-ne pe office@gcgroup.ro.

 

 

 

 

Niciun comentariu

Adaugă comentariul tău